Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 15 Mar 2024 13:39:04 +0200

Tere!

Viimsi Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2311271/16713 
aadressile Harju maakond, Viimsi vald, Randvere küla, Kraaviaia tee 5, Harju 
maakond, Viimsi vald, Randvere küla, Kraaviaia tee 5, Harju maakond, Viimsi 
vald, Randvere küla, Kraaviaia tee 5, Harju maakond, Viimsi vald, Randvere 
küla, 11254 Muuga tee// Kraaviaia tee 5, Harju maakond, Viimsi vald, 
Randvere küla, Kraaviaia tee 5// 7 (Üksikelamu, Veetorustik, 
Kanalisatsioonitorustik, Sademeveetorustik, Piirdeaed ja väravad) ja soovib 
teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitusseadustiku § 42 lg 7 p 1

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26918908>  (menetlus nr: 
396233), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 25.03.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Viimsi Vallavalitsus) või menetleja (ERETH AASNA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister